Friday, August 16, 2019

Baza-E-Husn Mai Bethi Bazari Urat Ki Kahani



بازاری عورت"


آپ پچھلے آدھے گھنٹے سے میرے پاس ایسے ہی بیٹھے ہیں، ہمارا وقت قیمتی
 ہوتا ہے ، اگر کوئ مسلہ ہے تو بتائئں ورنہ باہر جا کر کسی دوسرے کو بھیجیں بس دس منٹ اور بیٹھوں گا لیکن ایک وعدہ کرو : میرے دوستوں کو مت بتانا کہ میں ایسے ہی بیٹھا رہا یہ کیا بات ہوئی ، اگر آپ ایسا کام پسند نہیں کرتے تو اندر کیوں آئے؟ "
بس دوستوں کا اسرار تھا اس لیے-
"کمال ہے! آپ تو فرشتہ ہیں پھر"
نہیں ، میں فرشتہ نہیں ہوں، میں بھی دوسروں کی طرح ہی ہوں.....!!!
"تو کیا مجھ میں کوئ کمی ہے؟"
نہیں تم میں کوئ کمی نہیں ہے-
"تو پھر؟"
تم صرف جسم ہو ، تمہارے اندر سے عورت کا رومانس ختم ہو چکا ہے رب نے کائنات میں کروڑوں حسن رکھے ہیں جن میں عورت "اشرف الحسن" ہے
حسن پردے میں ہے اور عورت جب بکتی ہے تو "اشرف الحسن" کے مقام سے نیچے گر کر صرف جسم رہ جاتی ہے میں رومانس میں ساری ساری رات صرف باتیں کرتے ہوئے گزار سکتا ہوں.....!!!
غالب نے کیا تھا :
بیٹھ کر رات بھر پہلو میں یار کے غالب جو کچھ نہیں کرتے کمال کرتے ہیں میں اسے کمال نہیں سمجھتا، انسان میری طرح جب جسم کے بجائے رومانس پسند ہو تو اس کے لئے کوئ کمال نہیں، بلکہ بہت سہل ہے عورت چودہویں کا چاند ہے لیکن جب وہ بکتی ہے تو اس کی چاندنی اڑ جاتی ہے اور پیچھے صرف پتھر رہ جاتا ہے......!!!
تمہارا حسن صرف پتھر ہے-چاند کا پتھر جس کی روشنی اڑ چکی ہے اور میں پتھر میں موجود روشنی کا پجاری ہوں۔۔۔۔۔!!!

No comments:

Post a Comment